Zarządzanie archiwami

Zarządzanie archiwami pozwala na zapewnienie dostępu do konkretnych danych wtedy, gdy są one potrzebne. Dzięki temu można przechowywać dokumenty w odpowiedni sposób, wykorzystywać je do kolejnych działań czy niszczyć te, które są już niepotrzebne. Zarządzanie archiwami wymaga jednak dysponowania konkretną wiedzą i zastosowania określonych metod. Dzięki nim można szybko dotrzeć do ważnych informacji, segregować dane i wykorzystywać je zgodnie z aktualnymi potrzebami.

Oferujemy sporządzenie odpowiednich normatywów kancelaryjno-archiwalnych takich jak:

  • Instrukcja Kancelaryjna,
  • Instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania składnic akt / archiwów zakładowych,
  • Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt oraz uzyskanie ich zatwierdzenia przez właściwe miejscowe Archiwum Państwowe.

klawiatura

Zarządzanie archiwami – współpraca z profesjonalistami

Nasza firma oferuje nie tylko projektowanie powierzchni archiwalnych, ale także pełne wsparcie w zarządzaniu archiwami. Dzięki temu, że łączymy te dwie usługi, możemy zaproponować rozwiązania, które są spójne i optymalnie dopasowane do specyfiki działalności danego przedsiębiorstwa. Nasi specjaliści są gotowi doradzić w kwestii wyboru odpowiednich systemów przechowywania oraz zarządzania dokumentacją, co znacznie usprawnia codzienną pracę w firmie.

Zapraszamy do współpracy i skorzystania z naszych usług. Gwarantujemy, że dzięki profesjonalnemu podejściu oraz wieloletniemu doświadczeniu w branży, projektowanie powierzchni archiwalnych oraz zarządzanie archiwami w Waszej firmie będzie efektywne i zgodne z najwyższymi standardami. Aby uzyskać więcej informacji na temat naszych usług, takich jak przechowywanie dokumentów, zachęcamy do kontaktu. Jesteśmy gotowi pomóc w każdej kwestii związanej z zarządzaniem dokumentacją.